UMMI ADRIANA: SEMOGA KEKAL BAHAGIA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

9 Mac 2016

SEMOGA KEKAL BAHAGIA

Assalammualaikum...

Terminat pula YouTube ini....

Walaupun tidak pernah tengok pun drama tersebut:


 KLIK UNTUK TONTON KISAH CINTA SI WEDDING PLANNER
KLIK UNTUK TONTON KISAH CINTA SI WEDDING PLANNER




Sahaja copy embed codenya dari Youtube
KEKAL BAHAGIA ( IPPO HAFIZ ) OST CINTA SI WEDDING PLANNER


Ku tlah melupakan dirinya
Ku tlah benar-benar melepaskan

Kini aku hanya ada kamu

Mengertilah cintaku



Kuatkanlah untuk bersamaku

Teguhkan hatimu menemani aku

Menjalani waktu-waktu hidupmu

Aku ‘kan selalu ada denganmu



Memang benar aku mencintaimu

Memang benar rasa menyayangimu

Setulusnya rasa hati ini

Hanyalah padamu



Ku harapkan engkau yang terakhir

Dalam hidup ini

Setia bersamamu

Hingga hujung waktuku

Kekal bahagia selamanya



Memang benar aku mencintaimu

Memang benar rasa menyayangimu

Setulusnya rasa hati ini

Hanyalah padamu



Ku harapkan engkau yang terakhir

Dalam hidup ini

Setia bersamamu

Hingga hujung waktuku

Hingga hujung waktuku

Kekal bahagia selamanya

Kekal bahagia selamanya

2 ulasan:

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign