UMMI ADRIANA: saya dan keluarga

FAIZABUNYAMIN TABUNG

19 Mei 2015

saya dan keluarga

Assalammualaikum dan salam sejahtera

Apa khabar semuanya? Alhamdulilah... Harap semuanya sihat-sihat HENDAKNYA...




Senyuman itu sungguh menarik perhatian saya hingga sekarang...

Ahamdulilah.... semuanya sedang gembira bersama keluarga saya ... Saya tetap bersyukur kerana ALLAH telah memberi kan KEKUATAN untuk mengecapi kebahagiaan itu... Tanpa DUGAAN tersebut saya tidak tahu setakat mana perjalanan kehidupan bersama keluarga cinta... ( sambil menaip ini hati saya menangis tanda kegembiraan ... )

Bila melihat anak-anak dan cik suami gembira , hati  saya sering gembira dan terharu bila memperolehi cik suami yang baik semasa berkenalan dengan beberapa tahun yang lalu... Cik suami adalah " Pelangan tetap " semasa membuat servis kereta di bengkel kereta... 

Saya masih teringat pandang yang sungguh menakjubkan dengan menyebut nama saya ketika itu , hati saya begitu berdebar.. Pemikiran saya ketika itu, " Kenapa si dia ini menyebut namaku sungguh lancar sekali". Sejak itu lah cik suami sering mengambil saya pergi dan pulang dari kerja.. itu lah kerja cik suami menjadi DRIVER tanpa bayaran... cik Suami sanggup buat apa sahaja...

Sekarang saya dan cik suami rasa gembira sekali... Terima kasih Ya ALLAH... 

Ya Allah, jadikanlah saya ISTERI NYA dan IBU kepada ANAK-ANAKNYA yang DI RAHMATI,
jadi kanlah saya ISTERINYA yang sentiasa ada di dalam hatinya , 
jadikanlah saya ISTERINYA yang menjadi TULANG BELAKANGNYA bila dia kesedihan dan berduga...
jadikanlah ISTERINYA yang sentiasa DIRINDUI selalu 
Ya Allah , perkenankanlah doaku untuk keluargaku...

Amin Amin Amin YaRABBAL ALAMIN...




1 ulasan:

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign