UMMI ADRIANA: L'amour Exclusive Perfume by FEZTY EDAYU

FAIZABUNYAMIN TABUNG

15 Februari 2019

L'amour Exclusive Perfume by FEZTY EDAYU

DUGAAN DAN PENIPUAN ☺️

Fezty baru sangat dalam dunia Produk sendiri, fezty juga macam orang lain,setiap orang pasti ada ujiannya, tanpa ujian kita takkan rasa indahnya waktu kini.




Fezty juga turut diuji, dengan idea set SE ni dalam masa 3 bulan wujud nya L’amour fezty beranikan diri buat dan olah sendiri bauan Pure Love, siap turun padang tengok pembikinan!

Bila semua wangian dah ngam 5 bauan , maka tiba masa untuk cari designer untuk Kotak Set SE, siapa sangka fezty diduga dan ditipu .




Banyak sangat designer yang fezty jumpa, fezty terpikat pada satu designer melayu yang sungguh-sungguh bagi quotation, jadi fezty dengan tekad bagi detail design dan bauan yg tertentu untuk Kotak mula didesign.

Bila tahu quantiti maximum dan harga yang perlu dibayar, fezty teruskan tanpa banyak soalan sebab melayu wanita kan ☺️.

Jadi selang 2-3minggu masih senyap.. 1 bulan berlalu masih senyap, kita dah inform team ni ade keluaran baru! Jenuh call whatsapp tetap tak berangkat, genap 2 bulan syaitooonn dalam hati mula membaraaa! Balik kerja drive terus ke sana nun jauh di bandar Kuala Lumpur!

Masa tau Bos tempat kerja asyik tegur, “ terlena ke fezty!” huhu jawapan selamat, “eh tak bos ni haa pening kite pejam mata jap”.  😅

Tipu sunat sangat!!

Disana Perbincangan demi perbincangan , selang seminggu terus dapat kotak dengan keadaan yang hampa langsung tak ikut apa yang fezty bayangkan, tidur tak lena makan tak kenyang macam tak nak je lauching Pure Love 😭.

Fezty balik renovate sendiri kotak, dalam masa yang sama fezty cari designer baru, mase tu tidur 2-3pagi dek kerja ni 😌, tak paaa nak berjaya kan!

Tahu apa berlaku?? Allah beri satu sahabat iaitu Founder perfume juga, wanita melayu yang baru menapak, kami berkenalan di IG, alhamdulillah beliau beri no contact designer baru, kini kami berkongsi designer kotak yang sama dan jual produk yang sama tanpa sebarang iri hati, malah siap promot!!

Allahuuuu dugaan bukan tak melibatkan duit, tapi Allah kurniakan sahabat yang sama-sama nak berjaya 💪🏻.

Siapa sangkakan aturan Allah lagi hebat! Maka terciptalah kotak yang paling CANTIK di hati fezty ni 🥰

Itu lah cerita seorang wanita yang baru nak mula dan diduga walaupon ia tidak sehebat orang lain ya g kerugian puluh ribu, fezty baru sikit dah menagissssssss,nak berjaya kene terus kuat kuat kuat kuat!!

Sungguh berat tanggungjawab seorang pengasas , bukan mudah memberikan yang terbaik buat semua kesayangan fezty 🤗😘

Alhamdulillah kini Set SE menanti anda 🤗
#wangiancinta
#sepenuhnyacinta
#feztyjualperfume


Kredit buat FEZTY EDAYU (klik link ini untuk mengetahui semua produk beliau)

Fiza cuma share produk beliau dari fbnya. ❤️ ❤️ ❤️


L'AMOUR EXCLUSIVE PERFUME FOR HIM



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign