ADRIANA FAIZUL : DAUN BIDARA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

Memaparkan catatan dengan label DAUN BIDARA. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label DAUN BIDARA. Papar semua catatan

21 Oktober 2017

TUAN RAHMATULLAH HUSSAIN STOKIS BIDARA RUQYAH DI SINGAPURA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.



FACEBOOK TUAN RAHAMATULLAH BIN HUSSAIN 




Page facebook TUAN RAHMATULLAH BIN HUSSAIN >>>> Herbasunnah




Istimewa Untuk warga Singapura...

Semoga ia memberikan manfaat buat anda semua bersama produk BIDARA RUQYAH.

Sekian.
Terima kasih.
.






29 September 2017

AGEN DAN STOKIS BIDARA RUQYAH DI SINGAPORE

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Fiza war-warkan agen / stokis BIDARA RUQYAH untuk memudahkan tuan / puan untuk memiliki set bidara ruqyah di SINGAPORE.



TUAN HAJI RAHMATULLAH B HUSSAIN

KLIK IMAGE DI ATAS




LINK YANG BERKAITAN 2 sumber seperti berikut





SEMOGA IA MEMBERIKAN MANFAAT BUAT ANDA SEKELUARGA.

SEKIAN .
TERIMA KASIH



7 Julai 2017

CARA CARA MENGGUNAKAN DAUN BIDARA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


Cara-cara menggunakan DAUN bidara dari rumah untuk mandian


APAKAH KHASIAT BIDARA?

  • Kegunaannya untuk membantu gangguan emosi , susah tidor , gangguan makhluk halus, jin, saka dan sihir. (bedasarkan hadis)
  • Menghilangkan stress, panik dan anxiety (berdebar-debar)
  • Sering bermimpi buruk
  • Rawatan theraphy relaxing utk mereka yang sering stress, penat dan banyak masalah
  • Memperbaharui semangat
  • Mencergaskan badan dan menghilangkan keletihan
  • Merawat lemah semangat
  • Anak kecil baby yg sering menangis malam
  • Untuk mandi hadas / mandi wajib
  • Untuk mereka yang sering berjalan (travelling)
  • Membuang negative energy (sering gemuruh, negative, takut
  • Menyejuk dan mengurang panas badan



1. Ambil sekurang-kurangnya 21 helai DAUN bidara untuk kegunaan 3 hari iaitu setiap hari menggunakan 7 helai. Lakukan pada waktu antara asar dan maghrib.

2. Ambil 7helai DAUN bidara , kemudian tumbuk dengan lesung batu sehingga separuh hancur.

3. Campurkan DAUN yang separuh hancur itu dengan air yang Telah didoakan dengan ayat kursi dan 3 Qul.

4. Minum sedikit air tadi ( 3 teguk ) kemudian selebihnya dibuat bilasan mandian.

5. Lakukan kaedah ini selama 3 hari berturut-turut.

Semoga ia memberikan manfaat buat anda sekalian.

Sekian.
Terima kasih. 






5 Jun 2017

MINYAK SENDI SEMAKIN MENJADI-JADI

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


INI LAH MINYAK PALING GILA SY PERNAH GUNA

MINYAK SENDI BIDARA

Pagi ni saya bangun tidor, bdn rasa sakit. Lagi lagi di belakang pinggang, Tak tahu la knp. Mungkin tidor lama sangat kot.
Tiba badan rasa mcm nk demam, selesema and rase mcm nk semput. Resah! Sebenarnya walau pun sy pengeluar Minyak ini sy jarang guna sbb sy suka Balm.
Kali ni sy guna. Baru buka untuk titis di tapak tangan saya dh muntah2 angin. Ok . dah faham kenapa badan sakit2. Gangguan la ni. Sapu kat bahu, pinggang, badan, perut, dada. Habis muntah2 saya sampai panas terbakar badan sy rasa, sedangkan reality minyak ni sejuk , bukan minyak panas.
Panas sebab BIDARA yang diruqyah tu! Lepas selesai muntah alhamdllh dah ok, cuma selesema mcm biasa la..dan bahu kekal panas. Ada la tu yang bertenggek ke kan.
Mesti ada yang tanye, eh kau buat produk ruqyah pun kena attack?Dang! Brilliant question. Actually, ini yang orang tak tahu , apa yang kami tanggung.
Perawat , ustaz, ustazah, pengusaha bidara atau produk ruqyah, penjual , peniaga tipu la tak pernah kena attack.Jin mana yang tak marah jika hamba Allah tu kerjanya nk hentikan matlamat menyesatkan anak cucu Nabi Adam as.
Ada seorang ustaz tu , sy jumpe sampai kurus dikerjakan jin, Sakit lama juga. Mana tak sakitnya, dia berlawan dgn bomoh, Bomoh pun balas la balik. Sy kenal ustaz ni sbb dia la yang buka ikatan bomoh yang ada dlm tubuh sy dlu, ( semasa saya belum jinakkan diri dlm rawatan islam dan wujudkan bisness bidara )
Itulah hakikat dunia rawatan islam, jika jin tak dpt menyakiti tubuh perawat dan lain2, mereka sakiti pula keluarga perawat. Itu lah perjuangan perawat. Berjuang sampai akhir hayat !
Maka sebab itulah, jika anda berubat dengan perawat . Hulurlah sedikit bayaran, Beri 1 juta pun belum tentu dpt membalas kesakitan yang mereka tanggung atas risiko merawat pesakit. Bayangkan 1 pesakit dah bawak 2-3 ekor jin. Kalau dia rawat 50 pesakit seminggu?
tapi kami yakin, tiada kuasa yang dpt membatasi kekuasaan yang maha Esa. Allah swt. Sakit penghapus dosa, sakit itu kasih sayang bukan hukuman.
Sekian sahaja dr saya hari ni. Panjang pula. huhu.

semoga ia memberikan manfaat buat anda sekeluarga..

sekian.
terima kasih



SINI

BIDARA RUQYAH FEEDBACK POSITIF

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Himpunan feedback positif dari penggunaan BIDARA RUQYAH. Antaranya :


Kepekatan minyak sendi memberikan keselesaan pada kulit dan cepat menyerap dan tidak melekit apabila menggunakannya.








Minyak sendi bidara ini Boleh melembabkan tapak tangan yang kering sepanjang hari.







15 Februari 2017

MINYAK SENDI BIDARA RUQYAH

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


" Minyak Bidara Ruqyah "
.
.
Minyak ni sis nak bagi tau mmg terlajak laris ,terlajak laku .. pekat ,likat  ...
.
khasiat dia plak boleh Pagar rumah, Pagar segala apa nak pagar pon boleh ... untuk yg sakit kulit eczema yg terlalu lama n sukar nak sembuh tu mmg sngt digalakkan guna minyak ni... yg dok sakit lutut,kepala tiba2 sakit ,tgkok tiba2 sakit, bahu rasa berat ja.. cer try sapu ja minyak ni kat tmpat2 sakit tu... In shaa allah aeh, mmg hilang serta merta...
.
Klu yakin dan selawat bnyak2... yakin pada allah... hanya DIA saja sebaik2 penyembuh...ni ikhtiar ja...tp,sis nak habaq mai ni... ikhtiar ni mmg terbaik buat sis n customer2 sis x pernah lagi komplen x dak apa2 perubahan yg dieorg rasa...mesti ada perubahan...
.
Yg paling best !!!!! Sis dapat bantu lagi ramai org bukan ja untuk tambah pendapatan mereka , tapi yg paling penting dieorg kembali sihat dari gangguan, sakit2 yg berlarutan... serius ni yg buat sis paling happy kat dunia ni...bila dgr semua feedback positif... rasa nak joget sat...sis bukan boleh ,klu happy ja msti joget :p 💃💃💃💃
.
COD MINYAK SENDI BIDARA ni pun Boleh
Poslaju laju ke mana sahaja anda berada pun BOLEH... 

#BidaraRuqyahByUmmiAdrianaBeauty
#AGENTBIDARARUQYAH
#UmmiAdrianaBeauty
#fiza0173245640

10 Februari 2017

GEL MANDIAN DAN BALM

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.




Promosi 📣📣📢📢📢

"Gel Bidara Ruqyah 500ml + BALM BIDARA " 😍 

Dapatkan 10 % Diskaun dengan setiap pembelian Gel Bidara Ruqyah 500ml + Balm Bidara ..
.
.
Balm Bidara jarang jumpa kan?? Tau x kelebihan Balm ni?? 😍...

Kegunaan & Manfaat Balm Bidara adalah: 

~Mengurangkan rasa mual di tekak

~Melegakan dengan pantas masalah pening kepala

~Membantu mengurangkan masalah bayi & dewasa yang kembung perut

~Mempunyai khasiat vitamin E & A untuk membantu menghilangkan kesan regangan kulit selepas bersalin

~Alternatif terbaik untuk mengelakkan gigitan  nyamuk

~Khasiat vitamin yang ada di dalam Balm Bidara ini memberi kesan yang baik untuk kelembapan & kelembutan kulit pengguna.

~Mengurangkan sakit dada & sesak nafas untuk mereka yang diganggu santau atau menghidapi athma

~Sangat berkesan digunakan oleh kaum wanita yang inginkan kelegaan pantas untuk masalah senggugut ketika datang haid.

~Ikhtiar terbaik untuk masalah kulit yang gatal dan tidak sembuh sembuh

Rugi tak grab tgh promo ni?? Jom la dapatkan sekarang PERMINTAAN MAKIN MENJADI2 NI...

Fiza 0173245640
😍😍😍

Semoga cik biDara memberikan manfaat buat anda sekeluarga.

Sekian.
Terima kasih

3 Februari 2017

BIDARA RUQYAH 3

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.





alhamdulilah.
.
Tiada lagi masalah untuk memilikki satu set cik biDara ini. 
.

Cik biDara sesuai sesangat utk seisi KELUARGA tuan Puan abg Akak Makcik pakcik mak ayah.

.
Cik biDara amat diperlukan dari masa ke semasa.
.
Ia membuat kan KELUARGA tersayang sentiasa AMAN TENTERAM dan BAHAGIA selalu.
.
Insya Allah dengan IZIN Allah ...
.



GEL MANDIAN BIDARA RUQYAH 

Antara kesan selepas mengunakan Gel mandian BIDARA RUQYAH 

1. Tidur malam lebih nyenyak
2. Mudah bangun awal pagi
3. Rasa segar selepas mandi
4. Tiada lagi mimpi silam disekolah, rumah lama,
universiti
5. Tiada lagi mimpi seram yang bukan-bukan
6. Jika mimpi tidak memenatkan.
7. Kulit lebih bersih8. Wajah yang lebih berseri
9. Seperti bertambah AURA/energy diri

BALM AJAIB BIDARA
Membantu menghilangkan rasa loya , sakit kepala, kembung perut dan gatal-gatal di badan.

MINYAK SENDI BIDARA : 
Bidara @ sidr bersama pati limau yang Telah terbukti membantu merawat masalah sendi gangguan makhluk halus dan kegatalan pada kulit seperti ekzema.


Tanda-tanda gangguan syaitan/ serangan gangguan makhluk halus:

-Tidur dalam keadaan resah, rimas dan cemas serta selalu terjaga
-Mengalami mimpi yang buruk dan menakutkan
-Bermimpi melihat berbagai jenis binatang seperti kala jengking, anjing, tikus dan lain-lain
-Kadang menangis dan kadang ketawa ketika tidur
-Selalu bermimpi terjatuh dari tempat tinggi
-Terasa panas badan terutama di bahagian belakang
-Fikiran selalu kacau, terasa gelap dalam perut, badan terasa lesu dan malas
-Suka marah-marah tanpa suatu sebab yang munasabah
-Selalu sakit kepala
-Hilang fokus pada pekerjaan dan juga percakapan
-Sakit di bahagian bawah tulang kipas dan bawah punggung






SEMOGA IA MEMBERIKAN MANFAAT BUAT ANDA SEMUA.

INSYA ALLAH DENGAN IZIN ALLAH SWT...

SEKIAN.
TERIMA KASIH


1 Februari 2017

BIDARA RUQYAH MASIH DIPERLUKAN UNTUK SEMUA GOLONGAN

Assalammualaikum. Salam sejahtera. 


Alhamdullilah...
Produk Aura Bidara masih diperlukan untuk semua golongan.



TELEGRAM @ WECHAT FIZA 

+60173245640 @ +60173245614



😴😴Yang susah tidur malam...sekarang Alhamdullilah..lena tidur setiap malam katanya.

.

😭😭Yang menangis tidak dapat menahan kesakitan akibat;
Sakit pinggang.sakit lutut ,bengkak tumit & kaki kebas kebas pun dah boleh😃😆
Ceria seperti sediakala.
.
😈Yang panas baran..salah sikit naik angin ada sahaja yang tidak kena dihati..
Alhamdullilah...dengan perubahan luar biasa...sentiasa 😆😃
.
😢Yang selalu berduka...sedih..jiwa kacau..sekarang pun dah pulih seperti sediakala...Happy memanjang...dah bahagia katanya.
.
👹😪😭Anak anak kecil selalu nangis tanpa sebab..Ibu dan Ayah jenuh memujuk...tak henti henti nangis..
Mandikanlah dengan GEL BIDARA n sapukan MINYAK BIDARA ...Berusaha dengan yakin...Insyaallah....diizinkan...tiada ganguan lagi.
.
💔💑 Hati retak seribu....ditinggalkan kekasih hati , hilang kemesraan rumahtangga...jarang bertegur sapa..
.
.
👫👬👭Anak anak tak mau dengar teguran,malas nak belajar dan mengaji..
Pun akan nampak perubahan luar biasa..
Bila dipakai gunakan PRODUK BIDARA RUQYAH ini.
.
.
IN SHAA ALLAH..
.
SEGALA USAHA..TAWAKAL..YAKIN
.AKAN DIIZINKAN ALLAH...
.
Panjang lebar saya share pengalaman benar ini.. ;)
Kepada yg memerlukan...jangan tunggu lagi...Berusahalah mengubahnya ke arah yang lebih baik..
.
.
Renung2kan dan selamat beramal ;)
.


Semoga cik bidara ruqyah memberikan manfaat buat anda sekeluarga.

Sekian.
Terima kasih 




26 Januari 2017

SABUN RUQYAH ASYABUL YAMIN SIDR

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


SABUN BIDARA KETUL

100 GM
Sabun ketul bidara Asyabul Yamin Sidr adalah keluaran pertama syarikat Rahsia Pohon pada tahun 2015. Diperkenalkan oleh Ustaz Khairuddin sebagai  produk ikhtiar rawatan islam yang boleh digunakan oleh setiap pesakit dari rumah sebelum mendapatkan rawatan dari pengamal perubatan islam. 
Sabun bidara ini tidak seperti sabun bidara yang lain, cara pemprosesannya agak istimewa dimana kami menggunakan 100% serbuk bidara asli yang diimport khas dari Yaman.  Kami juga memastikan bau sabun bidara ini tidak lah seperti ubat , tapi lebih kepada aromatheraphy yang menenangkan.  Sabun bidara ini telah terbukti membantu mengurangkan masalah wajah seperti jerawat, kulit kusam serta membantu membuang aura negative dari tubuh badan pengguna seperti makhluk halus.  Serbuk bidara yang digunakan telah diruqyah oleh Ustaz Khairuddin sendiri.
Isi kandungan sabun ketul bidara:
Ziziphus mauritiana , Secret oil, Menthe Herb Arvensis,  Essential Oil,  Strawberry Fragrance
Ciri – ciri produk:
  • Mempunyai berat 100gm
  • Berwarna hijau tua
  • Mempunyai serbuk bidara asli didalam sabun berfungsi sebagai skrub badan
  • Aromaterapi berbau manis strawberi
  • Tidak mudah cair dan tidak terlalu kering
  • Bersifat dingin ketika dipakai untuk tujuan mengurangkan kesakitan otot
  • Menghasilkan banyak buih
Cara menggunakan Sabun Bidara:
  • Koyak plastik pembungkus sabun
  • Keluarkan sabun dari bekas
  • Anda boleh potong sabun ini kepada 6 ketul sabun yang kecil untuk lebih menjimatkan
  • Ambil sabun dan letakkan di atas tapak tangan
  • Basahkan sabun dan gosok ketulan sabun sehingga mengeluarkan buih
  • Niat di dalam hati untuk kesembuhan, untuk kesan yang lebih baik kami menyarankan pesakit sendiri ruqyah di dalam hati Surah Al fatihah, 3 Qul dan Ayat Kursi.
  • Sapu buih atau sabun ke seluruh badan
  • Biarkan selama 1-2 minit & bilas seperti biasa
Kelebihan & Manfaat Sabun Bidara:
  • Digunakan sebagai syampoo dan pelembab rambut secara semulajadi
  • Pelembut kulit wajah 
  • Menghilangkan rasa sakit kepala yang berdenyut denyut
  • Disapu serta diurut dibelakang leher bagi tujuan mereka yang loya serta membuang angin dalam badan
  • Melegakan ketegangan otot tubuh badan terutama sekali apabila disapu disekitar bahu kiri dan kanan.
  • Membersihkan tubuh badan dari jangkitan kuman dan kegatalan
  • Merawat ruam
  • Melegakan sendi sendi yang sakit dan letih seperti di lutut dan peha
  • Membantu mengeluarkan unsur unsur negatif dari tubuh badan seperti jin , sihir, saka, dan santau
  • Ikhtiar melindungi diri dengan bauan serbuk bidara asli.
  • Menggunakan serbuk bidara asli dari Yaman dan ianya telah diruqyah untuk tujuan merawat serta melindung dari gangguan makhluk halus
  • Mempunyai khasiat Herbs yang memberi kesegaran pada otot yang sedang sakit
  • Boleh digunakan sebagai syampoo rambut kerana sabun ini menghasilkan buih yang banyak
  • Diformulasikan bukan sahaja untuk rawatan islam malam bermanfaat pada kulit pengguna dengan kehadiran garam buluh sebagai antiseptic.


🌼Sabun Ruqyah Asyabul Yamin Sidr

✔Diperbuat dri Minyak Zaitun sebagai penyegar badan & muka
✔Mempunyai khasiat Daun Bidara Asli dalam sabun sbgai scrub badan utk membuang kotoran.
✔Serbuk bidara yg diimport dri Yaman Arab Saudi utk mlwn Jin&Sihir
✔Sabun yg mempunyai kesegaran Peppermint untuk melegakan otot yg sakit.
✔Boleh digunakan sbgai syampoo rambut juga & mmpunyai bnyk buih
✔Haruman Aromatheraphy yg sweet sperti buah Strwberry

PENTING! ⏬⏬⏬
Produk ini diluluskan KKM 
Produk ini tidak mnggunakan pati ttp menggunakan Serbuk Bidara Asli yg 10x ganda lebih berkesan.

Harga  Sabun RM29.90
Berat bersih 100gm

Lelain


12 Januari 2017

BIDARA RUKYAH RAHSIA POHON

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


Bidara Ruqyah Rahsia Pohon 

1. Bidara atau Sidr mempunyai khasiat ANTIBAKTERIA yang tinggi dapat membanti pesakit yang menderita oleh Ekzema , gatal - gatal dan ruam pada kulit.

2. Bidara juga Telah terbukti untuk membantu merawat masalah rohani seperti Jin, Sihir, Saka dan santau.


Semoga ia memberikan manfaat buat anda semua.

Sekian.
Terima kasih.







2 Januari 2017

SEMAKIN SIHAT BERSAMA BIDARA RUQYAH

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Semakin sihat bersama Bidara Ruqyah .
.
.
Semoga Allah sentiasa memberikan kesihatan yang lebih baik selalu. Semoga ia memberikan manfaat buat saya sekeluarga sejak 4 Bulan yang lepas.
.
.
“Tidaklah suatu musibah menimpa seseorang Muslim, kecuali Allah menghapus kan dengan musibah itu dosanya, hatta sekadar duri yang menusuknya”(Riwayat Bukhari dan Muslim)
.
.
Insya Allah semoga Allah mempermudahkan segala urusan .
.
.
#BidaraRuqyahAsSyifa'
#UmmiAdrianaBeauty
#fiza0173245640



ENAM AYAT PENYEMBUH :



1 . Surah At-Taubah 9:14

2. Surah Yunus 10: 57

3. Surah an-Nahl 16:69


4. Surah al - Isra' 17:82

5. Surah asy-Syu'ara 26:80

6. Surah Fusshilat 41:44 



Sekian.
Terima Kasih.


ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign