UMMI ADRIANA: EPHYRA SKIN BAR

FAIZABUNYAMIN TABUNG

19 September 2015

EPHYRA SKIN BAR

Assalammualaikum Dan salam sejahtera


Ephyra Skin Bar

Diformulasikan dari 100% bahan semula jadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan. Ia selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki dan wanita pada semua peringkat umur.


Kandungan

1. Glutathione
Kaya antioksida yang melindungi protein enzim dan mencegah kerosakan kulit yang boleh menyebabkan kedutan dan parut. Glutathione boleh melambatkan proses penuaan dan memperbaiki keadaan kulit. Ia mengawal kesan-kesan bahaya radikal bebas dan mengelakkan pembentukan parut tebal.

2. Kolagen
Menyokong ketahanan fizikal dan keanjalan kulit dan menggantikan sel-sel kulit  dengan lebih cepat untuk  menjadikannya lebih  tegang dan anjal.

3. Glyserin
Merawat kulit berminyak yang  menyumbang kepada masalah jerawat, serta masalah kulit lain. Sangat berguna merawat masalah eczema dan mengurangkan jangkitan bakteria pada kulit. Ia juga memberi kelembapan pada kulit.

4. Banana Enzyme
Bertindak sebagai agen anti penuaan yang memperbaiki tekstur dan tona kulit di samping menjadikan kulit lebih licin,halus dan berseri.

5. Seaweed
Salah satu agen anti keradangan kepada jerawat; rumpai laut atau seaweed menjadikan kulit lebih anjal, menaikkan seri wajah serta menjadikan kulit lebih tegang.

6. Carrot Extract
Sifat anti keradangannya membantu menggiatkan semula sel kulit dan menjadikan tona kulit lebih sekata, bersinar serta membantu memperbaiki tisu kulit, melindungi kulit dari pancaran sinar matahari.

7. Rice Bran Oil
Bahan semulajadi yang diperkaya dengan kandungan vitamin, nutrien dan agen anti oksida yang mampu merawat penuaan serta menyuburkan kulit dari dalam di samping memperbaharui dan memperbaiki permukaan kulit.

8. Bearberry Alpha Arbutin A Extract
Paling berkesan, cepat dan selamat untuk mencerahkan kulit. Ia membantumenjadikan tona kulit lebih sekata dan bersih dari bintik-bintik hitam


Kelebihan
Melembapkan kulit wajah
Kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang
Menanggalkan kotoran,minyak & sel kulit mati
Merawat kulit berjerawat
Menghilangkan parut jerawat dan jeragat
Menghilangkan ‘blackheads’ di muka
Boleh menghilangkan bau badan
Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan.

KLIK


*** sementara stok masih ada...




SEKIAN.
TERIMA KASIH



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign