UMMI ADRIANA: 40 HARI AKAN MENJELMA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

28 April 2016

40 HARI AKAN MENJELMA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Tidak lama lagi kita semua akan menyambut bulan yang amat dinanti-nanti oleh seluruh Islam di serata dunia.

Diharap diberikan kesempatan yang terakhir untuk kita melakukan ibadat tersebut. Pada hari yang sama juga , saya dilahirkan pada bulan Ramadhan. Saya dilahirkan dalam bulan yang penuh berkatNya. Saya bersyukur sesangat. Banyak keistimewaannya Bulan Ramadhan.




Saya mohon maaf jika ada silap dan salah dari anda sekalian. Dari hujung rambut hingga hiking ibu jari. Halalkan semuanya ilmu dan apa-apa sahaja tanpa saya sedari.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign