UMMI ADRIANA: FEEDBACK BAJU KURUNG SWEET MUSLIMAH

FAIZABUNYAMIN TABUNG

26 November 2017

FEEDBACK BAJU KURUNG SWEET MUSLIMAH

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Feedback Baju Kurung Sweet Muslimah



[ #TESTIMONI ] - 

" IBU MESTI GEMBIRA KALAU DIHADIAHKAN BAJU KURUNG NAJWA... "
.
.
Alahai, cantik & manisnya Pn. Norizan sekeluarga menggayakan Kurung Najwa ni.. Kak Yus suke sesangat tengok gambar  ni, sebab terpancar aura kebahagiaan dr keluarga Pn. Norizan.. 
.
Kurung ni sesuai untuk ibu, adik, kakak, ipar duai..so kalau nak beli, boleh pakat2 order dengan famili tau..harga offer kalau order lebih 3psg..
.





[ #TESTIMONI ] - 

SUAMI & KAWAN KAWAN TEGUR SAYA NAMPAK CANTIK!
.
.
" Saya pertama kali membeli secara online,saya amat berpuas hati dengan kurung najwa sebab walaupun saya memakainya seharian ia sangat selesa dan tidak panas.... suami dan kawan kawan juga menegur sebab saya kelihatan cantik dan selesa walaupun ada si kecil... kurung najwa juga senang untuk dibasuh dan digosok... kepada sesiapa yang ingin membeli kurung najwa saya cadangkan anda belilah  anda tidak akan menyesal kerana kualiti kain dan warna yang cntik dan tahan lama..."

- Pn Nurliyana -
.





[ # TESTIMONI ] - 

BAJU CANTIK & MUDAH DIGAYA!
.

" Menyambut raya penuh gembira, bersama teman semua. Baju yang cantik mudah digaya, menambat hati memenuhi citarasa. Koleksi terkini sentiasa dinanti, apa tunggu lagi jom la beli..."
.
- Pn. Hanim-
.
.



[ #TESTIMONI ] - 

SELESA, CANTIK, TAK MELEKAT DI BADAN & SUAMI SUKA!
.
.
" Assalam. Saya sebagai pengguna/pemakai baju kurung najwa sangat2 berpuas hati dengan kualiti kain yang digunakan, selesa dipakai dan cantik serta tidak melekat dibadan walau ianya dari jenis lycra. Suami pun suka bila saya menggayakannya.sesuai dipakai dlm apu jua majlis. Saya tidak serik untuk membelinya lagi. Saya dah ada 2 pasang, anda bila lagi...?? "

- Pn Nur Fadhilah Amira -
.




[ #TESTIMONI ] - 

SAYA BAGI 10☆ UNTUK STAIL NI!
.
.
" Alhamdullillah. Kurung Sofia ni sangat sesuai dengan penampilan dan saiz saya. XL. Jahitan yang kemas dan berkualiti. Sesuai digayakan dengan slack jika ke majlis kasual. Saya amat berpuas hati. Saya bagi 10☆ utk stail ini. Awesome sangat!! "

-Pn. Mariana -
.
.

.


[ #TESTIMONI ] -  

SUAMI & ANAK MURID SELALU PUJI SAYA!
.
.
" Saya berasa sangat yakin bila memakai kurung najwa..suami selalu puji, kurung najwa membuatkan saya namapak cantik dan bergaya di matanya. Malah anak murid saya juga memuji saya apabila sya memakai kurung najwa.kepada sesiapa di luar sana yang masih tercari cari baju yang sesuai untuk dipakai..saya cadangkan anda memilih kurung najwa bukan sahaja selesa malah menutup aurat..."

- Pn Haridawati -
.
.


FREE POSLAJU(Msia)
✔ Mudah Di Gosok sebab material Lycra
✔ Lembut dan Sejuk Lycra yg digunakan adalah Premium Grade Korean Lycra
✔ Mudah ber Wudhu sebab lengan berbutang
✔ Nak nursing pun senang sgt, sebab Leher pun ada butang
✔ Bentuk Pungung terlindung sbb baju cutting kembang
✔ Jalan dan Duduk nampak gorjes jer dgn Skirt kembang payung
✔ Skirt sgt selesa sbb getah yg digunakan getah yg mantap dan kemas
✔ Sgt2 selesa dan sedap dipakai
✔ 100% Jaminan kepuasan
Hanya saiz baju yang adalah dlm stok dipamerkan diatas.
Status stok adalah LIVE. Sila Pilih saiz diatas, Kemudian Klik 
>> "Order Disini!" 》》》 ORDER SINI untuk buat pesanan.




.

klik banner untuk ORDER ONLINE di WEBSITE SWEET MUSLIMAH untuk lebih mudah dan cepat.


Sekian Terima kasih


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign