UMMI ADRIANA: 20 PETUA KESIHATAN BERASASKAN BUAH KURMA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

16 Jun 2016

20 PETUA KESIHATAN BERASASKAN BUAH KURMA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Banyaknya khasiat buah Tamar seperti mana Rasullah saw amalkan selama sepanjang hidupnya dahulu.

Jom saya kongsikan melalui image-image tersebut:

























Semoga ia memberikan manfaat buat anda semua.


6 Tips Untuk Menyambut Bulan Ramadhan Dengan Lebih Produktif & Bermakna Tahun Ini

Sekian.
Terima kasih.

*** sumber dari RAKAN FB


4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Insya Allah ia banyak membantu untuk kesihatan tubuh badan

      Padam
  2. insyaAllah


    Saya datang Blogwaking blog awak bertuah dalam list blogwaking saya untuk hari ini jemput singgah blog saya jugak ya.. http://cikash.blogspot.com/2016/06/jom-blogwalking-11.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulilah... Terima kasih Singgah ...
      Insya Allah jika ada kelapangan saya buat balas kunjungan. :-)

      Padam

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign