UMMI ADRIANA: NURRAYSA JADI MILIK SAYA JUGA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

13 November 2016

NURRAYSA JADI MILIK SAYA JUGA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


NURRAYSA milik saya sekarang...


Saya cuma pakai ini sahaja dulu .... Kisahnya kenapa saya kena pakai makeup bagai.. Sebabnya pada suatu hari tu saya telah dipanggil 'nenek' .... Sedihnya masa tu... Raut wajah ketika itu nampak sangat kusam n muka ni dah macam orang sakit  Aja... Gerunnya saya ketika itu... Jadi tunggu apa lagi saya pergi mencari kak sepupu untuk membeli NURRAYSA ini... Pas bebapa hari terima Nurraysa , apa lagi saya menconteng Lah  muka ni dengan Nurraysa bagi Cantik n menawan... Sampaikan cik hubby terkejut melihat saya... Cik hubby kata , " wah cantiknya sayang... Teringat sayang masa makeup masa bertunang ... Itu Lah wajah sayang ketika itu.. Abg suka sangat sayang cantik" .. Terkedu saya mendengar pujian itu.... 

#ddmc
#nurraysabeauty 
#testimoni
#blushernurraysa
#eyelinernurraysa
#lipsticnurraysa
#perfectlonglashernurraysa


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign