UMMI ADRIANA: Toyota Namanya

FAIZABUNYAMIN TABUNG

10 November 2016

Toyota Namanya

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Sudah bertahun saya menyimpan impian untuk memiliki sebuah Mesin jahit elektrik dan portable yang mudah dibawah ke mana-mana sahaja. Hari ini saya dan cik hubby pergi Lah ke sebuah kedai yang sudah lama tidak dikunjung , Uncle Koo Long. Namanya sudah lama terpahat dihati ini sejak kecil lagi... Selalunya Emak dan ayah sahaja yang suka memberi alatan perabot dan elektrik di kedai Uncle Koo Long... Terubat sedikit rindu pada Uncle... Huhuhu...

" uncle, saya mahu cari sewing machine ? "

" toyota mahu ka?"

" Toyota ?"

" iye Lah Toyota brand... Ingat kereta aja ker jenama Toyota... "



Ini Lah dia TOYOTA MESIN JAHITNYA.


Aku tersenyum.

" Mari saya tunjukkan pada awak... "

Abis semua Uncle tunjuk kan cara2nya A~z pastu 1~ 15...



Toyota Mesin Jahit diberi nama



Adapter

Manual dan CD Mesin menjahit


Jenuh juga... " pandai juga uncle ni menjahit kain.... " 

Tapi uncle kata, "awak mesti n pandai... KREATIF ya..." 

:-) :-) :-)


harganya mampu milik Rm1000+++... Selepas ni Boleh Lah mengenjut apa yang patut.... Hihihi...


SINI






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign