UMMI ADRIANA: NURRAYSA mesra Wudhuk

FAIZABUNYAMIN TABUNG

13 November 2016

NURRAYSA mesra Wudhuk

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.





Maksud mesra wuduk ialah mudah dicuci dan mudah ditanggalkan bukannya tidak perlu dicuci sebelum mengambil wuduk. Tanggalkan semua lapisan foundation, bedak , lipstik, eyeliner, blusher , eyebrow, eyeshadow dan mascara. Cuci sebersihnya sehingga tanggal habis.
Set makeup Nurraysa Beauty tidak mengandungi SILIKON dan mudah dicuci untuk berwuduk. Tidak bersifat ‘waterproof’ dan juga menggunakan bahan-bahan semulajadi sekaligus dapat merawat kulit.
Silikon adalah bersifat ‘waterproof’ ibarat lapisan plastik di atas kulit untuk makeup bertahan lebih lama di wajah dan susah di tanggalkan walaupun menggunakan sabun dan makeup remover. Perlu di cuci  banyak kali sebelum berwuduk. Wuduk boleh jadi tidak sempurna dan solat tidak sah jika tidak dicuci dengan betul-betul.
Cara cucian yang betul jika menggunakan set makeup Nurraysa Beauty sebelum berwuduk, guna Nurraysa Fast Clean Eye Makeup Remover, spray terus di muka, urut seluruh muka sehingga rata selama 1-2 minit. Bilas dengan air. Seterusnya boleh berwuduk tanpa was-was.


Credit buat : Nurraysa Beauty

3 ulasan:

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign