UMMI ADRIANA: PENGHULU ISTIGHFAR

FAIZABUNYAMIN TABUNG

17 Mac 2016

PENGHULU ISTIGHFAR

Assalammualaikum..
Salam sejahtera...
Alhamdulilah.... Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu...



Bermaksud:
" Ya Allah , Engkaulah Tuhanku , tiada Tuhan yang sebenarnya melainkan Engkau , Engkau telah menciptakan aku, dan aku hamba Mu dan aku di atas tanggungan Engkau dan perjanjian Engkau ,  aku tidak berkuasa , aku berlindung kepada Engkau daripada kejahatan yang aku kerjakan , aku mengakui atas kurniaMu terhadapku , am mengaku berdosa, mana ampunilah aku , sesungguhnya tidak Ada yang mengampuni dosa-dosa kecuali Engkau."

Semoga ia memberikan manfaat buat anda....


Sekian.
Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign