UMMI ADRIANA: WELCOME HOME BABY GIRL

FAIZABUNYAMIN TABUNG

31 Mac 2016

WELCOME HOME BABY GIRL

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.

Anak buah ke -7 keturunan buat Tok Ya dan Embah Senah

Hari ini, saya terima SMS wasap dari adik ipar lelaki:


Adik perempuan saya selamat melahirkan anak perempuannya secara pembedahan pada sebelah pagi. Saya pun lupa tanya pukul berapa bersalinnya. Tapi tidak mengapa semuanya selamat dan sihat kedua-duanya...

Saya tidak sabar tunggunya balik ke rumah emak. Hendak mencium wangian dari SYURGA ALLAH...

" Baby girl , maklong tidak sabar tunggu baby girl balik rumah embah Senah... Nak cium baby girl nanti. Maklong tunggu tau.."


**** TAHNIAH BUAT ADIKKU ADIBAH YAACOB DAN AZAHAR JAMLUS.


8 ulasan:

  1. tahniah kpd ibu dan bapa bayi ini.
    abam kie follows your blog in return..

    BalasPadam
  2. Jum exchange link faiza bunyamin...
    Saya dh letak link admin...
    Link sy lokmanamirul.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah.. tahniah..comey baby.. :)

    BalasPadam
  4. Suka baby yang baru lahir..tak byk kerenah..tidu jer kerja dia..then..bau dia..TERsangatlah wangi..Hmmm

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi tgh malam get ready bf lah pulak .... Sampai hampir waktu azan subuh... :-)

      Padam

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign