UMMI ADRIANA: TABUNGAN UNTUK MASA DEPAN BUNYAMIN DAN ALYA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

16 Mac 2016

TABUNGAN UNTUK MASA DEPAN BUNYAMIN DAN ALYA

Assalammualaikum ...
Salam sejahtera...
Alhamdulilah... Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu...

Pertama sekali, saya begitu teruja dan terkejut apabila sekian lama tidak log in dalam NUFFNANG... buat masa ini hanya melalui

CPC (COST-PER-CLICK) CAMPAIGNS 


Saya berblogging ini hanya suka-suka sahaja... Ingin mencari kengkawan di alam Maya...

Kalau Lah NUFFNANG boleh membantu saya sekeluarga .... Alhamdulilah saya kepada Allah swt kerana ALLAH tidak pernah salah bagi REZEKI-nya untuk hambanya....

Saya bersama NUFFNANG pada 19 May 2015 tahun lepas...

Tabungan untuk Bunyamin Dan Alya

Selain itu juga, saya turut ' cemburu ' apabila ramai blogger mendapat pendapatan melalui NUFFNANG... Ada juga sudah beratus-ratus malahan beribu riban ringgit .... ( aduhai para blogger ... Jangan kecam saya iye...hihihihi ).... saya teringin juga sebenarnya.... Jangan marah ye...


Sekian ....
Terima kasih...

*** Tabungan NUFFNANG untuk Bunyamin dan Alya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign